Mysngl Kızlar ikinci hamilelikte de muayene ediyor mu doktor gerek var mı ki ilk doğum sonuçta normal olunca ikinciye gerek olmaz diye düşünüyorum yapan var mı
A_syma Mysngl Bence son haftalarda bebek gelsin diye tetikleme yapilabilir. Yada kasilma ,sanci durumunda aciklik varmi diye belli bir sikayet ustune yapilabilir. 32+2 yim 2. Gebelik meraktaym bende :)
hunilimom Mysngl benim yapıldı 39 da hatta doktorum uyarı verdi yumuşama felan yoktu izine gidicekti doktorum 39+6 da doğurdum
2bebeannesiii Mysngl Her iki çocuğumda da aynı doktora gittim , ikincisinde çatı muayenesi yapmadı tam 40 haftalıkken nişanım gelmişti açılmam var mı diye kontrol etti .
Nimetkayseri1438 Mysngl 2 inci de 35 haftada ağrıyla gidince baktı ama zaten benim acilmalar başlamıştı 3 gun sonra da doğum yaptım. Ağrıyla gitmeden bakmıyorlar haftası zamanı dolmadiysa
Mysngl hunilimom benim ilkinde de yapılmamıştı doğum olacağı gün bakmıştı darlık var mı diye zaten doğurdum aynı gün şimdiki doktorum farklı acaba yapar mı merak ettim