Herkese merhaba. 33+3 teyim ve ellerimi ödemden açamıyorum. Ayaklarım da aynı şekilde çorap dahi giyemiyorum. Bacaklarım yüzüm ödemden ölcem yani. Bu zamana kadar hiç ödemim olmamıştı. Kayınvalidemler falan geldi bir hafta yatılı 7 kişi. Onlar geldikten sonra böyle oldu. Önerisi olan yardımcı olabilecek biri var mı😔