Kızlaar merhaba 🤗🤗 Ocakta doğumum var Allah nasip ederse çok az kaldı yani ve ben isimli hastane çıkışı yerine normal hastane çıkışı tercih etmiştim sonra böyle isimli olanları görünce icimde bi ukte kalmış gibi oldu hatıra olarak saklardım niye yaptırmadım ki pişmanlığı yaşadım suan yaptırmak istesem yetişir mi bilemedim nerde yaptırsam onuda bilemedim 😔 üçlü set yaptırıyım diyorum yaptıran var mı aranızda memnun kaldığınız sayfa önerilerinizi rica edebilir miyim 💕💕🥰