glam Depend hastane için aldım ama eve gelince normal pamuklu iç çamaşırı giymek istiyorum. Şuan giydiğim beden olur mu hala (33. Haftamdayım), yoksa dikişleri rahatsız eder mi? Nasıl bir iç çamaşırı tavsiye edersiniz?
deletedmom734 glam canım birde sen depend hangi boyu aldın ? Benim kalça kısmım biraz geniş büyük boy alcam ama ya olmazsa diy endişelerim var
Beratalpinannesii Yüksek bel alın daha rahat oluyo hem kanımızın şekillenmesi sarkık olmaz hem de belinizi usutmezsiniz beli de sardigi icin
glam pamuksekerinannesi hamile iç çamaşırı hiç almadım normal small beden külotlarla şuan gayet rahatım, sezeryan sonrası için almam gerekiyorsa alabilirim
pamuksekerinannesi glam Dikişsiz yüksek bel de olabilir bana doktorum yüksek bel kullanmamı söylemişti İkisi de çok kurtarıcı oluyor