Yagmur981 Kızlar 36+1 im kasılmaların oluyor nst sonucuma bakar mısınız [img]https://i.hizliresim https://www.hizliresim.com/t0k8hx1
ecemsuuuuu Dillosss ben dün ilk kez nst ye girdim hiç ücret ödemedim direk girdim muayene ücretinin içinde galiba bnm gittiğim hastanede ek ücret almadılar cnku..
sedaa12 Daffyy bu uygulama özel hastanede mi yapıldı acaba biz özel hastanede her nst girişinde 80 TL ödeme yapıyoruz