Ece61 neden ki biz 14 yada 15 haftada doktora gittik ben gece hissettim diye düşündüm kontrolde doktorum elini karnıma koydu ve bişey söylüyordu yine hareket etti doktorum da dedi sixinki aceleci galiba erken başlamış hareket etmeye dedi bnde gece hissettim ama bebk mi gaz mi bilemedim dedim bebek hareketleri dedi