kızlar doktorum tedaviye başlamadan hormonlar dengelensin diye yasmin verdi bitmesine 3 tane kaldı ama benim karnım 3 gündür falan regl olacakmışım çok ağrım oluyor doğum kontrol hapını kullanmayalı yıllar oldu unutmuşum böyle bir etkisi var mıydı ya