aysegulcemal66 Hanımlar özel hastanelere verilen doğum ücretlerinin bir kısmı geri alınabiliyor muydu. Burada bir bayan önceden öyle bir post açmıştı bilgisi olan yazabilir mi acaba.
Mavikalem aysegulcemal66 Yok canım alınmıyor. İki doğumu da özelde yaptım etrafımda devlet Hastanesi’nde doğum yapan sayılı insan var özel hastaneler aldığı parayı geri vermez. Bir arada bir söylenti vardı özel hastanelerde normal doğum ücretsiz olacak diye ama hep yalan haber
Eceecim aysegulcemal66 evet alınabiliyor hatta instagramda birisi detaylı bir şekilde anlatmıştı. Kendisi de doğumdan 2 ay sonra para iadesini almıştı. Forumda ismini yazmışlardı bir bakın isterseniz ben hatırlayamadım şuan.
MihrimahVeAnnesiii aysegulcemal66 Mavikalem Hastaneden faturanızı alıp 2 ay olunca fatura ile birlikte SGK’ya gidiyorsunuz ve belli bir miktar geri alabiliyorsunuz
arirangg aysegulcemal66 Normalde alınıyor ama özel hastaneler imzalattığı sözleşmelerin içine “ SGK’den ücret talep etmeyeceğim.” diye bir madde de ekletiyor. O imzalanırsa alınamıyor.
aysegulcemal66 Mavikalem arirangg MihrimahVeAnnesiii Eceecim @Zuzu6901 Teşekkür ederim Hanımlar hepinize teker teker 😘