Hatice_65 Prolaktin 39 çıktı, doktorum DOSTINEX (0.5mg) verdi, ilacı kullanan var mı? Kullanırken korundunuz mu, doktorunuz ne tavsiye etti?
Yarenn92 Hatice_65 ben kullanmıştım yarım içiliyor birkaç gün arayla ilişki yasak demişti evet bana faydası oldu birde rahim filmi çektirmiştim o ay hamile kaldım
Yigitinannesiiii Hatice_65 benimki de 31 çıkmıştı yarım olarak kullandım o ay hamile kaldım şuan 2 aylık olmak üzere oğlum
Zynpmeva Hatice_65 evetttt, prolktinim sizinkinden yüksek çıkmıştı. Bir ilacı içtim diğerini içmeyi unuttum hatta ona rağmen hamile kaldım
Hatice_65 Bjkkl hamile kalındığında bebeğe Bi zararı olmadığını söylemişti korunma demişti bana da ama tedirgin oldum yine de
Zynpmeva Hatice_65 evet doğru ama isteyerek hamile kalmadım 2. De. Yani olsun diye devamlı ilişki vs hiçbir şey olmadı ona rağmen hamile kaldım
Hatice35 Hatice_65 bana Bir şişenin içine sadece iki tane hap vardı onu yazdırmıştı doktorum ,birini diyelim bugün kullandım diğerini de diğer hafta kullandım benim proklatinim 54 lerdeydi hiç korunmadim o ayda hamile kaldım aynı zamanda o ay inofolik,folik asit kullanıyordum ayritende çikolata kistim de vardı çift taraflı
Hatice_65 Hatice35 anladım, teşekkür ederim,bende engel olabilecek bir teşhis yok ama olmadı,doktord prolaktin yüksekliğinden şüphelendi, inşallah olur.
emirtosveannesi Hatice_65 benim prolaktinimde 39 du doktorum ilişkiye hakkında birsey söylemedi ama korunmasız ilişkiye devam ettik 1 kutu kullandım o ay regl oldum ertesi ay hamile olduğumu öğrendim 😌