bsra-25 Merve2111 benim kaburgam da çok ağrı var. 2 gün önce baya sancım oldu ama geçti sonrasında. Ara sıra yokluyor öyle. Sırt ağrısı fazla birde
Yasemin_9 Arelmom bende 37+1 haftalığım uygulamaya göre son 20 fakat sezeryan günüm 12 Aralık o yüzden son 8☺️🙏🏻🤗
Arelmom Yasemin_9 ayy Harikaaa sağlıkla gelsin yavrucak 🤤 💓 ben de yarın gidiyorum doktora eğer sezeryanlık bi durum gelişirse ben de istiyorum o tarihi 12.12.22 ☺️
Yasemin_9 Arelmom Arelmom sağlıkla gelsinler inaşlllh ben kendim sezeryan istedim doktorum sağolsun tarih verdi 🤗