Pamuk-28 bugun bende bebegimin beymninde sıvı olsugnu ogrendim sınır 10 muş bizim ölcu 10,9 cıktı hemen perintlg geldi oda baktı oda aynısını soyledi tıp fak. Gitmemi istediler tekrar detaylı ultrason için İşin acıkcası cok endişeliyim bu sıvı artar mı yoksa azalıp gider mi hic bilmiyorum doktor sanki kötu bişeyi iyi gostermeye calısıyormuş gibi konuştu cok endişeliyim napıcam bilmiyorum ,… inshallah birşey yoktur allahım hepimizim bebegine ailesine bagışlasın