mhrbny Rabbim yar ve yardımcın olsun. İlk önce bebegin hasta olduğunu öğrenirsen vazgeçer misin onu sor kendine..cevabın vazgeçmem ise hiç birşey yaptırma derim. Senin gibi benim bebeğinizde ikili taraması güzel dörtlü taraması riskli çıktı. 2 tane bebegimi kaybetmeme rağmen doktorumdan hiçbir içimi ferahlatıcı söz duymadım.amniyosentez sıvısının alınmasını önerdi. İçim rahat etmedi Prof. Gözüktüm . Hiç bir sıkıntı olmadığını belki erken doğum olabileceğini söyledi.dan sendromlu bebeklerde ultrasonla muayene edilirken buruna,ense kalınlığına ,bagırsaklara,kalbe bakılıyor.bunlarda da sorun gözükmüyorsa hiç üzülme.ben ultrasonlarda sorun olmamasına rağmen 4 lü tarama riskli diye sıvı aldırdım bebegimi kaybettim. Hasta değildi olsaydıda vazgeçmeyecektim ama kaybettim.bu acı hiç bir zaman geçmeyecek.kendini üzme Rabbime sığın farklı doktorlarında görüşünü al.