tazeanneveminigi nur068 canim açılma falan var mi ya da bebek kanalda mi doktor neden 2 3 güne olur dedi ay çok heyecanlı🤭 bana haftaya gel dedi ama nedense o kadar durmayacak gibi hissediyorum. İnşallah biraz daha durur 🤒
nur068 tazeanneveminigi açılmam da yok işte nts ye baktı öyle dedi annemi çağırdım bende ama sanki daha olmucak gibi geliyor banada 🙄 ilk başta çatı muanesi olmadım korktum 🙈 nts den sonra böyle deyince mecbur ona da baktırdım artık 🤦🏻♀️
tazeanneveminigi nur068 kuzum zaten artik çok az kaldı. İnşallah hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alırız. Normal doğum mu bekliyorsunuz canım peki
Sedam42 nur068 37 haftaligim belimden kasigim agridan duramiyorum arada giriyor nst bisey cikmiyor aciklik 2 bucuk 3 fln hastanede yatiyorum zaten sekerden paZartesi suni sanci verilcek ins 37.3
nur068 Sedam42 bende de ağrı yok nts de çıkıyor çok garip geliyor cidden. Canım inşallah sağlıkla alırsın kucağına 🤲🏻❤️
nur068 tazeanneveminigi aynen şimdilik her şey normal geldi onu bekliyoruz 🤲🏻 İnşallah hepimiz sağlıkla alırız kolaylıkla alırız kucağımıza 🫶
yaren0704 nur068 38+1 sıfır sancı bebek yukarda nst de sancı yok denecek kadar az . Ama buna rağmen doğuracak gibi hissediyorum 😂
tazeanneveminigi yaren0704 canim benim kasigimda belimde bayağı bir ağrı var senin de oluyor mu günümüz ayni. Çarşamba günü bir şey çıkmadı nstde. Muayene etti doktorum alttan. Ondan sonra ağrılarım arttı ama bilemedim ne yapsam
yaren0704 tazeanneveminigi yok canım . Bende bi vajinada ağrı var oda varisten dolayı sanırım . Ama onun dışında hiç ağrı yok
2626 nur068 bende 38+1 oldum ama hiç Bir belirti yok nst de sancım da çıkmıyor hiç 🥹 normal doğum diyor doktorum çok korkuyorum zaman yaklaştıkça 🥲
Beyzanur49 Kizlar bizde 38+6 olduk haftaya doğumum olucak bilmiyorum 36 haftadan beri ağrılarım var ama dişimi sıkıyorum 39+5 olmasıni bekliyoruz