Kızlar 3 günde bir tuvalete çıkmaya başladım ilaçlarla verimsiz bir şekilde hemde doktorumada söyledim bu ilaçla bile çıkamadım diye başka bir ilaç yazdı ama onunlada çıkamadım midem fokur fokur afedersiniz sürekli gaz hali hareketlerim bile kısıtlandı sancı yapıyor çok rahatsız edici bir durum acaba bir kere midem tamamen boşalsın diye lavman mı yapmalıyım