40+5 haftalıktık ne bir sancı ne bir açılma vardı bugün kontrolüm vardı artık doktorum beklemeyelim dedi bende artık beklemek istemiyordum zaten ama normal doğum istiyorum denemek dedim sıfır açılma ile önce fitil koyuldu saat 11.00 da tam 3 saatin sonunda 1 cm açılma oldu tabiki çok yetersizdi sonra 2 saat sonra 2 cm oldu suni sancıya geçtik 5 santim oldu saat 22.00 da 10 cm olmuştu beşten sonra nasıl ilerlediğini anlayamadım bile hemen doğumhane geçtik biraz ıkındım olmadı tekrar odaya geldim orda ıkındım derken bebeğim oldu çok şükür 3 dikişim var.. ben sıfır sancı ve açılma ile yaptıysam herkes yapabilir..ve suni sancıda öyle dayanılmayacak bir sancı değil..rabbim normal isteyen herkese nasip etsin…