zehravexbebegi Su ve kanama aynı anda gelince tedirgin olup hemen hastaneye geldim evim yakın dememe rağmen hemen yatışım yapıldı sabahı bekleyeceğiz dinlen dediler ama bel kuyruk sokumu ağrısından ve stresten uyuyamıyorum uyanik olanlar varsa bi duanizi alirim 🙈
yayannesi zehravexbebegi merhaba Rabbim yardımcınız olsun bebeğinizi bir avazda sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Benimde 39+4 oldu 2 gün önce çatı sonrası ara ara kanamalarım oldu bitti belimde ağrı var ama sancım yok suyum gelse anlarmıyım aceba iç camasirımda hep bir ıslaklık var ama öncedende oluyordu. Suyum gelirde anlayamazsam diye korkuyorum nasıl oluyor su gelince
zehravexbebegi yayannesi benim tuvalette geldi önce idrar sandım baktım sonra tutamıyorum sonra kurulandim kalktım baya baya aktı hep depend takip geldim hastaneye muayene sırasında bile şu geliyordu hala
Defnem_26 yayannesi benim 2.sezeryan olacak doktorum suyun gelirse hemen acilden giriş yap ben gelirim dedi ee nasil anlıcam suyu demiştim bardaktan boşalır gibi bacağından bile akar gider dedi
zehravexbebegi Bu zamana kadar hep normal doğum dediler ama açılma ilerlemedi hala inşallah sezeryana dönmez 🤦🏼♀️