Kızlar size birşey sormak istiyorum ben 28 haftalık hamileyim ve şeker testi yaptım bir hafta önce bu akşam doktor eşimi aradı yüksek çıkmış ve tekrar gelip yapması lazım dediler ve ben tok karna gitmiştim acaba ondan bu bu sefer de oruçlu gelmesi lazım üçer saat arayla tekrar kan verecek ve benim ilk gebeliğim ben yurt dışındayım çok korkuyorum sizde böyle birşey oldu mu lütfen benimle paylaşır mısınız ?