Kontrolüm 27. Haftadaydı doktorum birşey demedi ben de unuttum sormayı . Dahiliye doktorum da benim doğum yaptığım doktorda yaptı doğumunu , ona da yaptırmamış gerek görmemiş . Zaten her ay açlık şekeri ve 3 ayda bir bakılan bi ortalama şeker testi var onu yapıyor ama bana dahiliye . Olsa illaki biri bozuk çıkardı dedi