Edau9 Reklamlardan hiç bir postu okuyamıyorum modoretor arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Reklamı kapat diyorum ona rağmen ekranda kalıyor
asyagibi Edau9 Bende aynı durumdayım ne bebeğimin günlük gelişimini ne postları okuyabiyorum, bunu yazarken bile kaç kere reklam geldi bıktım usandım reklamdan başka bişey gördüğümüz yok böyle giderse çok kullanıcı kaybedecekler
asyagibi Edau9 aynı aynı 🤦🏻♀️ bide aniden çıkıyor mecbur giriyorum cıkan reklama basıyorum virüs olsa yandık 🤷🏻♀️