Merhabalar birkaç gün önce kanama olmuştum . Doktora gittim . 1 gece yatış verdi . Kanama kahverengiye dönmüştü. Bebekte herhangi bir sorun çıkmamıştı . Kalp atışları iyiydi . Nst sancı da çıkmamıştı . Akşamdan beri yine kuramızı kanama oluyor . Progestan kullanıyorum fakat neden böyle oldu acaba çok korkuyorum.