glshozy Herkese merhabalar, 16+3 deyim ve ikinci gebeliğim aşırı derece vajinal koku durumu ile karşı karşıyayım. Bunu yaşayan veya bir çözümü olan var mıdır?
NobleMom glshozy bende çok çekmiştim bu durumdan. Genel olarak mantardan çok çektim ben. Doğumdan bir sene sonra tamamen kurtulabildim🤦🏼♀️ Kullanıp attığım peçete bile çöpte kokuyordu ben çok ağır yaşadım o mantarı 🤦🏼♀️
NobleMom glshozy doğal hiçbirşey fayda etmedi bana canım. Antibiyotikli fitil kullandım üç gün üst üste ve mantarın zerresi kalmadı bu şekilde kurtulabildim. Tabi bu tedaviyi hamileyken yapmazlar sanırım. Allah sabır versin çok iyi anlıyorum seni. Sabret doğum yaptıktan sonra bi çaresi bulunur elbet
Edau9 glshozy inan hiç bir şey fayda etmiyor sirke vs anlık.İlerlerse daha zor oluyor yine de sen bilirsin tabi