Dyg yengem yeni doğum yaptı orda Azeri bayan doktor var doktorda çok memnundu ilki sezeryan olduğundan ikincide sezeryan oldu o yüzden normal doğummu Sezer’den yanlısımı hastahane bilmiyorum ama doktorundan çok memnundu. Bide ulturasyon aletleri eski renkli ulturasyon fon yok senin için buda seçenekmi bilmem 🤷♀️ ben özel Eryaman hastahanesine gidiyorum çok memnunum doktordanda hastahanedende evinin yakınlığı uzaklığı nasıl tercih edermisin bilemem fikir olsun sana canım 😉