Kızlar merhaba bu ay 2.ayımdayım femera kullanıyorum adetin 3.günü basladım 10 gün boyunca kullandım ve cumartesi çatlatma için kontrole gidicem. Fakat bu aksam benden akıntı geldi baya yumurtlama akıntısı evdede ovulasyon testi vardı yapayım dedim 3 4 saat idrarımı tutarak sıvıyı falan keserek ve sonuc bu
Eğer çatlarsa kendiliğinden bunu doktor anlar mı sizce ? Yoksa yumurtan kücük mü der kücülüğe için cumartesiye kadar
