Simaybalim22 Göğüs uçlarında ve yanlarında sızı ağrısı olan varmı veya kullandıgınız bir ürün varmıdır?😇
asyagibi Simaybalim22 Bende çok sızı çekiyorum ya ilkinde böyle miydi hatırlamıyorum ama şimdi şok hassaslar ve sızlıyorlar 🤷🏻♀️
Yaseminsim Göğüs uçlarından ziyade adet sancısı çekiyorm ya 34+6 dayım. Bi kaç gündür arttı doğumun mu habercisi tam anlayamuyorım
asyagibi Yaseminsim bende 20+3 adet sancısı çekiyorum resmen, ama üşütmüş olma ihtimalimin üzerinde duruyorum daha önce de olmuştu. Üşüttünüz mü ?
Yaseminsim Bilmiyormki inşallah bi sürprizle karşılaşmam ya üşütmüş olayım😅 daha hazır değiliz çok erken🥹🥹❤️