Az önce ben de tam yatınca incecik bir çıt sesi duydum karnımdan, benden gelmediğine eminim. Daha önce de birkaç kez duymuştum ama anlam verememiştim. Sonra foruma girince hop sizin başlığınızı gördüm 😀😀 Bebişimden geldiğini düşünüyorum o çıtırtıların, daha önce okumuştum tehlikeli bişey değil eklem sesi olabileceğini söylüyorlar. Artık kemikleri gelişiyor, eklemleri gelişiyor arada çıtırdayabilir sanırım. Ben yine de kontrolümde soracağım doktora.