Denizpekdal Kızlar ben de sizin gibi mide yanmasından acayip rahatsizdim. Sürekli cekiyordum. Önceki doktorum rennie şurup vermişti ama hiç faydası olmadı. Doktorumu degistirmistim ona da söyledim nexium diye bir hap verdi. Bir kere içersin üç gün rahat edersin dedi. Dediği gibi de oldu. Daha bir kere içtim geçen haftadan beri midem yanmıyor. Bir faydam dokunur belki diyerek sizle de paylasayim dedim.
BabyDrs Denizpekdal teşekkürler canım gaviskon da çok iyi bir şurup ben onu kullanıyorum 20 haftadan beri şuan 35 haftadayım gayet memnunum yani Oda aklında olsun 😂😍
deletedmom734 BabyDrs bu şurubu herkes tavsiye ediyor ben 32.haftamdayım arada bir akşamları oluyor oda kaldırılamayacak gibi değil ama alıp evde bulundursammı diyorum doktor tavsiyesi lazım illaki değilmi? Doktoruma bir danışayım
Annecik999 Kızlar ben hamileliğimin başından beri bulantı hiç yaşamadım ama çok çok fena midem yandı. midem yanınca yarım bardak soğuk sütü yudum yudum içiyorum kesiyor yanmayı bence bir deneyin faydasını görürseniz ilaçtan iyidir 38. Haftama girdim hiç ilaç almadım mide yanması için süt sayesinde 😉