bende merak ediyorum suan 12 haftaligiz son dogum uzerinden 4 yildan fazla gecmis olacak bu dogana kadar devlet hastanesi gidiyorum yapar mi bilmiyorum simdilik devletteki drlari deniyorum iyi olanda devam edecem bakalim birini sever devam edersem ona gore ilerleyen haftalarda sorucam insallah yapar da pek umudum yok belimde de üç fıtık var bunu sorun ederler diye korkuyorum hayirlisi