Kızlar doğumdan sonra 0 4 yaş arası çocuğu olan anneler başvuruyu kart başvuru merkezlerinden ve online kart başvurusu da yapabiliyormuş ,online başvurular belediyenin sitesinden yapılıyormuş ,aylık 150 kez basma hakkımız mevcutmuş ,eşlerinizde teslim alabilirmiş kartı , sadece İSTANBUL için gecerliymiş .