nilayakinci bizde mart doğumlu olacağız Allahın izniyle. Ben kıyafetlerinin hepsini neredeyse aldım. 5,6 tane yenidoğan aldım geri kalan kıyafetleri hep 0-3 , 1-3 yada 3 ay olarak aldım . Ama kalın yünlü şeyler almadım pamuklu normal kıyafet aldım. Daha büyük ayları almadım cünkü yaz gelicek sonrasını tamamen bebeğin kilosuna göre almayı düşünüyorum.