Benim de bugün son 13 gün kaldı ne yaptınız doğum yapan oldu mu aranız da nasıl geçti çok merak ediyorum ben de aynı duyguları yaşıyorum çarşamba günü doktor muayene edecek ve doğumun nasıl olacağına karar verilecek normal mi sezeryan mı diye doğum yapanlar yazabilir mi