Aleynaduruu Kızlar 35+2 haftalık hamileyim. 1 haftadır ne gündüz ne gece uyku uyuyamıyorum. Sola dönsem rahat edemiyorum sağa dönsem aynı. Yastık koyuyorum yine aynı. Çok rahatsızım sizce neden böyle oluyor ne yapabilirim. Son zamanlarımı bol bol uyuyarak geçirmek istiyorum ama olmuyor 😔
qwerty2 Aleynaduruu 34+6 olduk bende bu şekildeyim. Çatı kemiğim ve kalçamın sağ tarafı acıyor ağrıyor, midem yanıyor. Kızım uyuyunca yatıp dinlenmek istiyorum ama imkansız. Yatınca daha çok yoruluyorum sanki. 😐
Sule_123 Aleynaduruu bende aynıyım canım 34 den beri uyku haram oldu suan 37 haftalığım birde kaşıntıyla alakalı bir olay yaşıyorum karıştı+Ağrı sancı derken uyku nedir unuttum
Nimetkayseri1438 Aleynaduruu hortlak gibi gezip duruyorum önceki haftalarda da lavaboya gitmekten uyuyamiyordum ama şimdi uyumak istesemde olmuyor 35+0
Halenurtrnplv Aleynaduruu benimde aynı durum 32 haftaya girdim gece uyku sıfır gündüzleri dalıyorum yada sabaha karşı çok sık tuvalete kalkıyorum sağ kalça agrısı kasık agrısı bakalım hayır olsun inşallah
Aleynaduruu qwerty2 benimde özellikle geceleri kasıklarım ve dizlerim ağrıyor kızçem karnımda sürekli oynayıp duruyor maşallah hiç uyutmuyo ya şimdiden
almilakusunannesi geceleri değilde sabahları deliksiz uyuyabiliyorum. gece 2-3e kadar gözlerim açık, uyursam da saat başı wc’ye kalkıyorum ama sabah kocamı 06:30‘da işe yolladıktan sonra 11-12’ye kadar deliksiz uyuyorum😅
Aleynaduruu almilakusunannesi bende öyleyim aslında gece uyku yok sürekli tuvalete gidiyorum tam daldım diyorum baskı oluyo tuvaletim geliyo ama benimde sabah eşim işe bi gidiyo 8 e kadar dalmaya çalışıyorum sonra kalkıyorum 11 de çok uyuyamıyorum ki yine 🙈😔
zuhaall almilakusunannesi aa benimde öyle benimde koca 7 de çıkıyor evden ama ben gece uyuyamadığım için o giderken uyanamıyorum o gidince rahat rahat 12 ye kadar uyuyabiliyorum 😂
Buse-krs almilakusunannesi 33 haftalığım 30. Haftadan beri öyleyim 3 den önce uyuyamıyorum mide yanmasını kesemiyorum 6 da eşimi işe gönderdikten sonra 11-12 ye kadar deliksiz uyuyorum 🥲
almilakusunannesi zuhaall aslında tek sorun onların fosur fosur uyuması olabilir miii😂😂 atasım geldi yataktan😂
Nimetkayseri1438 zuhaall ben de 2 cocuguokula kocayı işe gönderip uyuyorum daha doğrusu sızıyorum o iki saat bana gece uykusundan tatlı geliyor 😄😄
zuhaall Nimetkayseri1438 banada çok tatlı geliyor ama sonra işleri yetiştiremiyorum diye kendime dert ediyorum birde artık gece uyumayı özledim ben ya