Kızlar 37+2 yiz dünden beri karnimda ağrı var doğum sancısı olabilir mi hastaneye gitmemi önerir misiniz ilk hamileliğim ne yapicam bilmiyorum adet sancısı gibi ince ince sızlıyor geçiyor gibi oluyor sonra tekrar başlıyor ama onun dışında hiç bir şikayetim yok nişan gelmesi kanama su gelmesi gibi sıkıntı yok sadece ağrı hissediyorum ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz yada başına gelen var mı