Ssemmm Arkadaşlar 14 haftlık hamileyim , her yediğim nerdeyse gaz yapıyor diyebilirim o kadar sancılı geçiyor ki . Böyle bir durum yaşayan var mı ve siz neler yapıyorsunuz gaz sancısı için yardımcı olur musunuz
busranur_19 Ssemmm o haftalarda benimde öyleydi gerçekten kasıklarıma çok ağrı yapıyordu ama sonra düzeldi ekstra bir şey yapmadım açıkçası :(
zuhaall Ssemmm ya ben 26 haftalık hamileyim ve ben hala gaz sancısı çekiyorum ne yaptıysam geçmiyor doktor ilaç verdi ama sürekli kullanmakda istemiyorum burda bekliyeyim bende belki banada faydası olur
babymomm__ Bende de aynı sorun var 19 haftalığız doktor renne vermişti midem gaz yaptıkça bir tatlı kaşığı içiyorum biraz olsa iyi geliyor birde ayağınızı sıcak tutun onun etkisi daha büyük oluyor