Btlklnc yaaa inşallah yanınızda olur anlayabiliyorum bizde birçok planladığımız şey sırf emir geldi diye yapamadık. Şuan bi sürece girmeye çalışıyoruz inanınki tedavi sürecinden çok acaba eşim yanımda olacak mı diye düşünüyorum çünkü ben iğneyi olsam eşimle olmayın pek bi mantığı kalmıyo nasıl yapmalıyım onun izininde mi yoksa biraz daha mı beklemeliyim şaşırdım inanki