nazol kızlr merhaba; 2 düzey ultrasyon için bu doktora giden varmı acaba? ben 25 ekime randevu buldum sizce nasıl
Betul3425 nazol ben gitmiştim ve gayet memnun kaldım. Tüm ayrıntısına kadar incelemişti. Renkli resim vermiyo sadece onunda benim açımdan hiç bi sakıncası yok
Fertug Betul3425 bende gitmek istiyorum randevu sistemi girdim kadın hastalıklarına tıkladım onun adının oldu yerdenmi alıcam bide direk onun adının oldu yerden alıp gidince detaylı ultrosyona geldim dedimizde bakıyomu
meeese Fertug ben de sizin gibi yaptım 12 Kasım a randevu aldım ama mesai dışı olarak hiçbir seçim yapamıyordum normal olarak aldım. İnşallah detaylı bakar ya