Normal dogum cesaret işi . Cesarerın varsa normal yap. Bnm cesaretm yoktu sezeryan oldm ama amelıyatım cok guzl gectı sonrasında acı bıle hıssetmedım hemen ayaga kalktm. Hatta 9 aylık bebegım var bn 3 aylık hamıleym🤗 70 kıloyla hamıle kaldım. Doguma 80 kıloyla gırdım. Ve hastaneden cıkınca 10 kılo vermıstm . Hemen yürüdüğüm için ödemlerım inmişti