yanlisanlamaama Fatunsal33 bende de lökosit çıktı tahlili tekrar yaptırcam haftaya ona göre antibiyotik kullanacağım sanırım gebelikte olabiliyor akıntı çok can sıkıyor kanamam oldu sanıyorum ödüm kopuyor 😢
Aysetuna Fatunsal33 dr verdiği ilacı kullanıp bol bol su tüketip sık idrara çıkman ve düzenli yıkayıp iyi kurulaman gerekiyor🥰
Busra_2023 Fatunsal33 ahh bir Allah bir ben bilirim yaşadığımı 28im şuan bende geçirdim. İlaçlar çok hafif gelmiştir banada etkisi olmamıştı. Doktor serum verdi kendime geldim