Beyzanurr53 Esrauysal ya benimde adetim bu ay çok çok ağrılı geçti sonra bitti işte 3 gün oluyo kasıklarda ağrı sol taraf genelde sonra belime vuruyo ağrı ben ihtimal vermedim ama kafamda karıştı yani