srny haklı çıktınız doktorumun sgk anlaşması yok, devlet hastanesine gittim, bunu yaptırmam gerekiyor ücreti beni zorlayacak haftam geçiyor randevu düsüremiyorum dedim,bir doktor odasına girip bakıp bakmayacagını sor dediler,sagolsun doktor hanım haftası geçmesin diye randevu açtı, ücretsiz şekilde iğnemi vurulup çıktım,hastaneye yatış işlemi gösterildi sanırım dışarda birde özelde yatış ücreti alıcaklardı,iyiki buradan sordum sizde çok yardımcı oldunuz bana sağolun, bebeğimin başka bir ihtiyacını karşılayabilirim iğne ücreti ile 🌸👋