Mtoksz Arkadaşlar 20. Haftadayız ve çok net olarak henüz bi hareket hissetmiyorum. Acaba gelişim geriliği olabilir mi? Bi kaç kişiden zamanında gelişse hissederdin vs şeklinde yorumlar gördüm ama sizce böyle bi durum olabilir mi?
Sareceee Mtoksz Haftaya kadar zamanın var canım endişe etme ben 21 de hissettim ayrıca gelişim geriliği olsa bunu doktor söyler millet nerden biliyo kimsenin lafına bakma lütfen
pamukprensesss Mtoksz çok normal kimseye kulak asma bence canım 22 haftalıkken kontrolde doktora hissediyorum hafif hafif falan dedim o da 2 hafta sonra daha net olur hareketleri acele etme dedi