Dln_elmas Kızlar şuan şiddetli bel ağrım var yarın kontrolum var geçen hafta gittiğimde 1 cm açılmam vardı..arada oluyo ağrım bazen kasıklarıma vuruyo acaba doğum ağrıları mi sizde durumlar nasıl..
edosvebebisi Dln_elmas benimde parmak ucu kadar açılmam var 3 -4 gündür bel ağrısından uyuyamıyorum yarın kontrolüm bar bakalım nolucak
Dln_elmas edosvebebisi Rabbim tek sancida kurtarsın insallah 🙏Bizde beklemedeyiz hayırlısıyla gelsin artık bebislerimiz😍