Merhaba kızlar biz çocuk yapmayı planlamıyorduk falat bu ay yumurtlama zamanımda beraber olduk daha sonra şüphelerim başladı ve adetime 6 gün kaldı ama karnımda sancı vs olduğu için tahlil yaptım. Eşim çok heyecanlandı beklemesek de bu durumu mutlu oldu rüyalarına girmiş vs.. daha sonra bugün yaptım testi ve negatif çıktı. Sonra üzüldüm o da üzüldü ve bana üzüntüm geçsin diye testin üstüne ikinci çiziği atmış şaka olsun diye böyle saçma bir şaka! Daha sonra kızdım ben de ve ona dedim ki bu konu üstüne teselli etmemiz gerekirken böyle saçma bir şakayı anlayamadım dedim o da bana üzüntün geçsin diye yaptım özür dilerim ama bu beklediğimiz bir durum değildi özellikle olsun istemiyorduk bunun üstüne teselli beklemeni anlamadım gereksiz trip atıyorsun konuşup dallandırıp budaklandırıp üzülme diye uzatmadım dedi. Ben de bu kadar yüzeysel olman garp dedim. Sizce büyütüyor muyum?