Esmakrds sliya30 ya ayaktaydım bide baktım su akıyor ama çok akmadı işte. Çatı muayenesi olmuştum. Doktoru aradım ben bebeği tetikledim o gelen su normal dedi. Foş gibi gelmesini bekliyorum artık 😅
Burculi_ Son 2 haftaya girdim erken de gelebilir sali günü kontrolüm var ama bugün hareketlerini çok hissedemedim son zamanlarda oluyo mu böyle 😥😥