Merveomrum valla benimde ilk gebeliğim bende yaptırmayacaktım ama doktorumla konuştuğumda kendi eşine bile yaptırdığını aksi olsa yaptırmayacağını falan söyledi doktorumada çok güveniyorum açıkçası sağlık ocağındaki hemşirede aynı şekilde genel olarak tüm sağlıkçılar şeker yüklemesi yaptıyor dedi kendim yaptırdım her duyduğun şeye inanma dedi yani ben bir zararını görmedim şuana kadar doktorunun dediğini önemse bence o gerekli görüyorsa yaptır