EymenEge_ ben tam 38+0 da doğum yaptım canım gece ağrım başladı benimde ilk doğum olduğu için anlamadım tabi suyum gelmedi Nisan denilen o akıntı olmadı ağrılar bı girip bı cikiyodu saat tuttum 15 dk da bir giriyodu sabah 7 de hastaneye gittim 5 cm açıklık vardı doktor suyumu patlattı öğlen 1 de bebiş doğdu şimdi 9 günlük olduk