Amine95 canım ben memnunum aslında soğuk birisi değil bana da öyle gelmişti iş ciddiyeti var her odaya girdiğimde nasılsın iyi misin diye soruyor asık suratlı demişlerdi ama güldüğü zamanlarda var birde o kadar hastayla uğraştıkları için bana normal geldi bilmiyorum ben memnunum yani bana bir abla tavsiyesi etmişti o 3 çocuğunu da mürvet hanım da doğurmuş