Sevecenanne Kızlar özelde de doğursan analık hakkı diye bir kanun mu ne varmış doğum ücretsiz oluyormuş bilgisi olan var mı?
Deletedmom434 Sevecenanne hayır doğumun ücretsiz olma durumu ki öyle bir durum yok sadece fark ücreti almayacak diye bir yasa çıkıcaktı o da yürürlüğe henüz girmedi
Melissargun Sevecenanne ben yararlanıyorum özele gidiyorum , ücretsiz değil ssdece sigortan yoksa hicbir sosyal güvencen sigortalı sayiliyorsun muayene ücreti dogum ücreti sigortalı fiyattan alınıyor senden
Ozlmmm Deletedmom434 Fark derken, mesela ben şimdi özelde Doğum yapıcam 2 ay sonra 2 bin civarı ücret çıkıyor bu yürürlüğe girerse ne kadar ödicem ortalama 👀
deletedmom6295 hiç duymadım bir ara özelde doğum ücretsiz olacak diye ortaya birşey attılar ki ondan daha çnce de atmışlardı. müspet bir sonuç olmadı
Deletedmom434 Ozlmmm yürürlüğe girmesi 2 seneyi bulur ama bilemem sgk özel hastanelere ne bütçe belirlerse o
Melissargun Ozlmmm @Sevecenanne normal dogum icin konuşuluyor bu ama yani yürürlüğe girmedi özel hastanelerde sadece normal dogum ücretsiz olacakmış. Anne adaylarını normal doğuma teşvik etmek amaclı.
ArzuGl Şöyle ki normalde sgk anlaşmalı özel hastaneye gittiğinizde, sgk olmayan hastaya özel muayene 100 tl iken sgk lı hastanın muayene ücreti 70 tl dir. Aradaki farkı sgk nız ile provizyon alındığı için hastaneye devlet öder. Ancak gebeliğiniz varsa ‘analık hali yada gebelik hali’ tarzı bi sekme çıkar. Onu seçerler kayıt yaparken siz de 70 tl ye muayene olursunuz. Ancak doğum ücretini normal sgk lı gebeler de ödüyor o nedenle siz de ödersiniz.
Sevecenanne Ya biriyle tanıştım özelde analık hakkı diye sölemiş ücret ödememiş o yüzden kafam karıştı
Kenanizm18 Sevecenanne ücret ödememe degil o sizin ve eşinizin sigortası yoksa sigortalı gibi bakılıyorsunuz sadece dogumla alakalı olan şeylerde. Muayene, dogum gibi.