İyi geceler arkadaşlar. Benim ilk bebeğim. Uzunca süre olmadı şimdi nasip oldu çok şükür. 19 haftalık olduk geçen haftaki doktor kontrolunde bana plesanta rahim ağzında dikkat etmen lazım çok yürüme kendini torma çok ayakta kalma dedi bir ay sonra tekrar bakacaz duruma göre dedi. Biraz korktum bende. Acaba bu konuda bildiğiniz şeyleri benimle paylaşırmısınız?