Kızlar 38+0 haftadayım normal doğum olarak ilerliyoruz ama korkmaya başladım , doktorumla da paylaştım bunu 4cm e kadar dayan sonrasın da epidural iğne yapıcam prenses doğum yapacaksın dedi,bu doğum yöntemiyle doğum yapanlar var mı avı çok oluyor mu?