Minikkuzum2 Kızlar kıvanç ismi nasıl sizce? İlk Oğlumun adı Görkem. İkinci oğlumun doğumuna da sayılı günler kaldı. Kıvanç isminde takıldık gibi oldu. Başka bişey olabilir mi diye düşünüyorum. Ama dönüp dolaşıp Kıvanç’ta kalıyoruz.
isimyazmakzorunlumu Minikkuzum2 merhaba biz de görkem koyacağız isimlerin karaktere etkisi var mı sizce? İlk oğlunuz nasıl biri☺️ Yay burcu olacak bir de 😊
Minikkuzum2 isimyazmakzorunlumu ilk oğlum benim de yay burcu 10 Aralık’ta 2 yaşımız bitiyor ☺️ Adının hakkını veriyor. Giyinip süslenmeyi pek seviyoruz. Onun yanında çok mükemmelliyetçiyiz birşeyi yapamazsa eyvah krizler krizler. Bu bizi çok yoruyor. Tabi sadece isimle ilgili değildir bu huyları ☺️
isimyazmakzorunlumu Minikkuzum2 maşallah sağlıkla büyüsün 🥰 çevremde hiç bu isimde kimse yok da merak ettim teşekkür ederim ☺️ Kıvanç da çok güzel isim bu arada
Minikkuzum2 isimyazmakzorunlumu isim bulmak çok zor. İlk oğlumun adına da doğduktan sonra karar vermiştik. Şimdi iyi ki diyorum çok seviyorum Görkem ismini 🥰
Mavikalem Minikkuzum2 🤭🤭Allah yardımcın olsun. Benim de ikisi koç burcu. Koç burclari da acayip inat olur. Düşünün eşim aslan ben yay çocuklar koç evde alev topu olacak büyüdüklerinde 😃😃
isimyazmakzorunlumu Minikkuzum2 evet çook güzel isim biz de heyecanla bekliyoruz çok içimize sindi 🥰🥰